سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر گازی بندر گناوه

نظر

انتخاب بهترین کولر گازی می تواند یک چالش باشد. چه اندازه ای نیاز دارید؟ هزینه اجرای آن چقدر است و چقدر پر سر و صدا خواهد بود؟قیمت کولر گازی بندر گناوه ما به شما کمک می کنیم مدل مناسب خانه خود را پیدا کنید.

این راهنما بر روی سیستمهای اسپلیت متمرکز است ، زیرا اینها محبوب ترین نوع تهویه هوا در استرالیا هستند. همچنین می توانید از راهنمای خرید کولر گازی داکت و راهنمای خرید کولر گازی قابل حمل ما دیدن کنید.

در این صفحه:

     چه نوع کولر گازی تهیه کنم؟
     به چه اندازه ای کولر گازی نیاز دارم؟
     هزینه کولر گازی چقدر است؟
     کولرهای گازی چقدر پر سر و صدا هستند؟
     ویژگی هایی که باید در نظر گرفت
     چه زمانی بهترین زمان برای خرید کولر گازی است؟
     نحوه نصب کولر گازی اسپلیت سیستم
     آیا کولرهای گازی فیلتر HEPA دارند؟

 

چه نوع کولر گازی تهیه کنم؟

برای اکثر خانه ها ، کولر گازی با سیستم کولر گازی گناوه اسپلیت سیکل معکوس بهترین گزینه است. بیایید معنی آن را بشکنیم.
انواع کولر گازی و هزینه های آنها
سیستم تقسیم

اینها دو قسمت دارند: یک واحد داخلی و یک واحد خارجی ، که توسط لوله های حاوی گاز مبرد به هم متصل می شوند. آنها متداول ترین نوع تهویه مطبوع در استرالیا هستند و برای یک اتاق یا فضای باز تا حدود 60 مترمربع مناسب هستند. دامنه قیمت: 600 تا 5500 دلار.
چند شکاف

مشابه سیستم تقسیم ، اما با یک واحد خارجی به دو یا چند واحد داخلی متصل است. مناسب برای دو یا سه اتاق که به طور منطقی به هم نزدیک هستند ، به خصوص هنگامی که سیستم های اسپلیت جداگانه یا سیستم داکت مناسب نیستند. تقریباً با همان محدوده قیمت معادل سیستم تقسیم جداگانه معادل.
مجاری

اینها دارای یک واحد مرکزی محتاط هستند که معمولاً دور از چشم در سقف شما قرار دارند و توسط مجاری هوا به خروجی هوا و حسگرهای هر اتاق متصل می شوند. برای خنک سازی و گرمایش کل خانه مناسب است. برای جزئیات بیشتر به راهنمای خرید کولر گازی داکت مراجعه کنید. قیمت کولر گازی بندر گناوه دامنه قیمت: 5000 دلار + (به راحتی می تواند 10،000 دلار یا بیشتر باشد).
دیوار / پنجره

یک واحد جعبه ای واحد ، نصب شده در یک پنجره یا از طریق یک دیوار خارجی. مناسب برای اتاق ها و مناطق با نقشه باز تا 50 متر مربع. واحدهای کوچکتر را می توان به یک منبع تغذیه طبیعی متصل کرد. بزرگترها ممکن است به سیم کشی اضافی نیاز داشته باشند. کاملاً کارآمد و م asثر به عنوان سیستم های اسپلیت نیست اما اگر سیستم تقسیم نیز گزینه ای نباشد (به عنوان مثال اگر اجاره می کنید) یک گزینه بودجه معقول است. دامنه قیمت: 400 تا 1100 دلار.
قابل حمل

یک واحد منفرد که می تواند در صورت لزوم از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل شود (اما به راحتی نه به راحتی) اکثر آنها یک کانال انعطاف پذیر دارند که باید به پنجره متصل شود تا گرما خارج شود. برای اتاقهای خانوارها وقتی گزینه داخلی امکان پذیر نیست (مثلاً اگر اجاره می کنید) مناسب است. به اندازه سیستم های اسپلیت کارآمد نیست. بررسیهای تهویه مطبوع قابل حمل ما را مشاهده کنید. دامنه قیمت: 300 تا 1300 دلار.

نکته انتخاب: برای تهیه بهترین تهویه هوا نیازی به پرداخت دلار بالا ندارید. قیمت برخی از مدل های توصیه شده در بررسی های کولر گازی ما زیر 1500 دلار است.
تهویه مطبوع چرخه معکوس چیست؟

یک کولر گازی با چرخش معکوس می تواند گرم و همچنین خنک باشد - در واقع ، این یکی از ارزان ترین راه ها برای گرم کردن خانه در زمستان است.

در حالت خنک کننده ، یک کولر گازی با سیستم اسپلیت از طریق گاز مبرد موجود در لوله های متصل کننده واحدهای داخلی و خارجی گرما را از هوای داخلی استخراج کرده و به خارج منتقل می کند. واحد بیرونی گرما را آزاد کرده و مبرد خنک شده را به واحد داخلی که چرخه ادامه دارد ، پمپ می کند. در حالت گرمایش ، فرآیند به سادگی معکوس می شود ، تا انرژی گرمایی را از هوای بیرون استخراج کرده و به داخل خانه بفرستد (بله ، حتی در هوای سرد نیز مقداری انرژی گرمایی در هوای خارج وجود دارد).

اگر در تابستان فقط به کولر گازی برای خنک سازی احتیاج دارید (به عنوان مثال ،کولر گازی بندر گناوه اگر در منطقه ای با زمستان های معتدل زندگی می کنید کولر گازی گناوه یا از قبل سیستم گرمایشی دیگری دارید) ، یک کولر گازی فقط خنک کننده می تواند برای شما مناسب باشد. آنها به طور کلی ارزان تر از مدل های دوره معکوس هستند اما معمولاً همه ویژگی های مشابه را دارند.

به چه اندازه ای کولر گازی نیاز دارم؟

در اینجا راهنمای دقیق ما در مورد ظرفیت تهویه هوا (اندازه) مورد نیاز برای یک اتاق خاص وجود دارد.

مقاله کامل "کولر گازی چه اندازه ای لازم دارم؟" را بخوانید.
ظرفیت اتاق
تا 20 متر مربع 2–2.5 کیلووات
20-40 متر مربع 2.5-5 کیلووات
40-60 متر مربع 4-6 کیلووات
60-80 متر مربع 5-7 کیلو وات
80+ متر مربع 6–9 کیلووات

بنابراین ، این راهنمای پارکینگ است ، اما شما واقعاً قبل از خرید دستگاه تهویه هوا باید محاسبه دقیق انجام دهید ، در غیر این صورت با این مشکلات روبرو خواهید شد:

    مدل های بسیار قدرتمند برای اندازه اتاق ممکن است قیمت کولر گازی بندر گناوه برای رسیدن به دمای هدف چرخه های کوتاه مداوم را اجرا کنند. این می تواند منجر به سرد یا گرم شدن اتاق ، رطوبت زدایی ناکافی (یعنی خشک نکردن هوا به اندازه کافی ، احساس راحتی در اتاق) ، افزایش مصرف برق و هزینه های کارکرد ، و پارگی سیستم شود.
    مدل های با قدرت پایین ممکن است مجبور باشند بیشتر اوقات در حداکثر خروجی کار کنند ، که می تواند هوا را بیش از حد خشک کند و همچنین باعث سایش بیش از حد شود.

نکته انتخاب: مدلی با ظرفیت برابر یا کمی بیشتر برای اتاق انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، اگر محاسبه اتاق نیاز به مدل 6 کیلووات دارید ، به دنبال یک تهویه هوا با ظرفیت خنک کننده در محدوده 6 کیلووات تا 6.5 کیلووات (تقریبا) باشید. احتمالاً یک شرط مطمئن تر است که یک مدل کمی بالاتر از ظرفیت مورد نیاز نسبت به کمی زیر آن را بدست آورید ، زیرا اندکی ناراحتی اضافی ممکن است در دمای شدید کمک کند. اما زیاد از ظرفیت مورد نیاز خود عبور نکنید.
نحوه انجام یک محاسبه مناسب
برخی از نصب کنندگان و ماشین حساب های آنلاین فقط یک تحلیل ساده ارائه می دهند و ممکن است تمایل داشته باشند ظرفیت بزرگتری را از آنچه شما واقعا نیاز دارید پیشنهاد دهند.

اما متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. به عنوان مثال ، یک اتاق عایق بندی شده با پنجره های رو به جنوب کولر بندر گناوه در انتهای پایین محدوده ظرفیت قرار دارد ، در حالی که یک اتاق عایق بندی نشده با پنجره های رو به غرب ، به سمت بالا قرار دارد.

به همین ترتیب ، اتاقی در پرت احتمالاً به یک کولر گازی قدرتمندتر در مقایسه با یک اتاق در سیدنی یکسان نیاز دارد.

یک محاسبه مناسب تمام جزئیات اتاق را در نظر می گیرد:

    اندازه اتاق: طول ، عرض و ارتفاع.
    نوع اتاق: اتاق نشیمن ، اتاق نشیمن و آشپزخانه اوپن ، اتاق خواب و ...
    اندازه و جهت پنجره ها و درهای شیشه ای. یک پنجره بزرگ رو به شمال یا غرب می تواند گرمای زیادی را در تابستان وارد کند.
    سایه و پرده روی پنجره ها.
    عایق کف ، سقف و دیوارها.
    آب و هوای محلی.