سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش چیدن درست لوازم آشپزخانه

نظر

اگر می خواهید آشپزخانه خود را نوسازی کنید ، احتمالاً حداقل یک لوازم اصلی را به روز کنید. با وسایل آشپزخانه جدید ، یک نسخه سریع از آن دریافت می کنید که شیک تر ، خلاقانه تر است و همچنین به منزل شما ارزش بیشتری می بخشد. آشپزخانه قلب خانه است ، جایی است که وعده های غذایی ایجاد می شوند ، مکالمه ها شروع می شود و خاطرات ساخته شده

اکنون وقتی نوبت به انتخاب وسایل آشپزخانه جدید می رسد ، نه تنها سرمایه گذاری بزرگی است بلکه اگر با برنامه بازی وارد نشوید ، می تواند یک کار بسیار دلهره آور باشد. اگر به این چند پیشنهاد ساده مراجعه کنید ، در تصمیم گیری های آگاهانه و بهتری اطمینان خواهید داشت و برای خرید خود مطمئن هستید.

لیستی تهیه کنید - آن را دو بار بررسی کنید

بگذارید وسایل فعلی شما را بررسی کنیم ، لیستی از آنچه دوست دارید و آنچه از آنها دوست ندارید تهیه کنید. به تمام ویژگی ها و گزینه هایی که استفاده می کنید فکر کنید ، آنچه را که از دست می دهید و واقعاً دوست دارید و آنچه که در حال حاضر انجام می دهید فکر کنید که نمی خواهید بدون آن باشید.

 

اگر در حال سرمایه گذاری در وسایل جدید هستید ، می خواهید مطمئن شوید که به دنبال وسایل جدیدی هستید که متناسب با نیازها و خواسته های شما باشد.

 

فضای کاربردی

وقتی فضای آشپزخانه خود را برنامه ریزی می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که هنگام انجام 3 کار اصلی: آماده سازی ، پخت و پز و تمیز کردن ، جریان طبیعی وجود دارد. انجمن ملی آشپزخانه و حمام (NKBA) توصیه می کند که شما باید یک خط تخیلی را از مرکز سینک تا مرکز آشپزخانه ، به مرکز یخچال و فریزر و سپس در نهایت به پشت سینک برگردانید ، این به عنوان "" شناخته می شود. مثلث کار ". NKBA 3 دستورالعمل مهم را ارائه می دهد که هنگام اجرای مثلث کار باید به آنها توجه کنید.

 

1. مجموع سه ضلع مثلث کار نباید از 26 پا تجاوز کند و طول آن بین 4 تا 9 پا اندازه گیری شود.

 

2. مثلث کار نباید بیش از 12 اینچ از یک جزیره یا شبه جزیره عبور کند.

 

3. اگر آشپزخانه فقط یک سینک دارد ، باید آن را بین سطح پخت و پز ، محل آماده سازی یا یخچال قرار دهید.

اندازه گیری ، اندازه گیری و اندازه گیری دوباره

دلیل شماره یک دلیل بازگشت وسایل اصلی به فروشگاه صرفاً به این دلیل است که همه چیز به درستی اندازه گیری نشده اند و لوازم مناسب نیستند. برای جلوگیری از این مسئله ، اطمینان حاصل کنید که ابعاد برش خورده برای هر دستگاه را به سازندگان کابینت خود اختصاص داده اید یا مطمئن باشید ، اگر این کاری است که خودتان انجام می دهید ، نه تنها فضایی که دستگاه در آن می رود ، بلکه اطراف دستگاه را اندازه گیری می کنید. .

 

به عنوان مثال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که از فضای کافی برای باز کردن اجاق ، ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردار هستید. هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید لوازم خانگی خود را تا 90 درجه کامل باز کنید.

 

تحقیق در مورد لوازم خانگی را شروع کنید

اکنون زمان شروع تحقیق در مورد وسایل داخلی است که می خواهید آشپزخانه خود را پر کنید. وسایل داخلی ساخته شده ، برخلاف وسایل نقلیه آزاد ، از نظر جسمی در کابینتهای اطراف خود یکپارچه شده و طراحی یکپارچه با نصب فلاش را ارائه می دهند. وسایل داخلی بدون توجه به اندازه ، انتخاب خوبی برای هر آشپزخانه است.

 

یک آشپزخانه می تواند فضای شما را نصب کند یا روی یک میز آشپزخانه یا یک جزیره آشپزخانه خالی کند. برای دسترسی آسان یک اجاق دیواری در ارتفاع ارگونومیک قابل نصب است. بعلاوه ، انتخاب یک اجاق گاز و فر پخت جداگانه به شما امکان می دهد نوع سوخت مورد نظر خود را برای هر یک انتخاب کنید.

 

با این حال ، قبل از شروع تحقیق در مورد محصولات خاص ، ابتدا باید تعیین کنید که وسایل رنگی برای آشپزخانه خود چه می خواهید. چه با فولاد ضد زنگ سنتی سفید ، سیاه و سفید ، کلاسیک و یا جدیدترین روند از فولاد ضد زنگ سیاه بروید ، این امر به شما در طی این سفر راهنمایی می کند.

 

پس از تعیین رنگ مورد نظر خود ، در اینجا نکات مفیدی وجود دارد که می توانید در شکار خود برای وسایل داخلی مناسب خود شروع کنید.

انتخاب اجاق دیواری جایگزین مناسبی برای محدوده آزمایشی استاندارد ، همه در یک است. این کوره ها که روی دیوار نصب شده اند ، نصب و جدا کردن غذاهای سنگین را بدون نیاز به خم شدن مداوم ، آسان تر می کنند. این سهولت استفاده یک ویژگی فروش قوی است اما اجاق گازهای دیواری زیبایی و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است:

 

1. اندازه اجاق گاز دیواری را که می خواهید انتخاب کنید. اجاق های دیواری در 24 "، 27" ، 30 "و 36" آمده اند. در حال حاضر ، 30 "رایج ترین اندازه در خانه امروز و 27" تمایل به تعویض قدیمی تر و 24 "به طور سنتی برای فضاهای کوچکتر اندازه اروپا است. مانند آپارتمان.

 

2. 99? اجاق های دیواری موجود در بازار امروزی برقی هستند؛ اگر به دنبال اجاق گاز دیواری هستید ، حتما مدلهای 24 اینچی موجود را بررسی کنید.

 

3. در مرحله بعد ، باید بدانید که چه پیکربندی را می خواهید در آشپزخانه خود داشته باشید ، زیرا چند گزینه در بازار لوازم خانگی وجود دارد.

 

آ. اجاق گاز تک دیواری b. اجاق گاز دو جداره c. مایکروویو / ترکیبی اجاق گاز دیواری d. بخار دیواری بخار e. اجاق گاز سرعت

انتخاب یک آشپزخانه با یک اجاق گاز جداگانه احتقان در یک آشپزخانه شلوغ را کاهش می دهد. اضافه کردن یک ظرف مخصوص آشپزخانه به یک جزیره به شما امکان می دهد تا هنگام تهیه غذای خود با میهمانان خود گپ بزنید و همچنین فضای زیر کابینت را در زیر آشپزخانه به دست آورید. با فکر کردن درباره این 2 نکته ، تحقیقات cooktop خود را شروع کنید:

 

1. نوع سوخت مورد نظر خود را در سطح پخت و پز انتخاب کنید. 4 نوع سوخت برای انتخاب وجود دارد ، شیشه های برقی ، کویل های برقی ، گاز و القایی.

 

2. اندازه cooktop مورد نظر خود را انتخاب کنید. آنها به طور معمول در 3 اندازه ، 24 "، 30" و 36 "ارائه می شوند. اگر به دنبال یک سطح پخت و پز هستید که از 36 "بزرگتر باشد" ، با مارک های برتر که گزینه های بزرگتری را ارائه می دهند ، متوجه می شوید.

 

یخچال

یخچال شما احتمالاً مهمترین وسیله ای است که در آن سرمایه گذاری می کنید و بیشترین لوازم خانگی در خانه شما خواهد بود. اگر در چند سال برای یخچال انتخاب نکرده اید ، همه چیز تغییر کرده است. بسته به نیاز خانواده ، گزینه های بسیار بیشتری در دسترس شما هستند.

 

1. اندازه

 

آ. قد ب. عمق ج. عرض

 

2. پیکربندی

 

آ. داخلی - گزینه های متعدد b. فریزر بالا c. فریزر پایین d. درب فرانسوی Mount Bottom Mount e. درب داخلی فرانسه 4 درب f. یخچال / فریزر

 

3. هر ویژگی خاصی که ممکن است بخواهید

 

از آنجا که گزینه های بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد بهترین مکان برای شروع مشاهده اینکه چه چیزی در دسترس است مراجعه به وب سایت BrandSource و فیلتر کردن بر اساس انتخاب شما از لیست بالا خواهد بود.

 

ماشین ظرفشویی

امروز ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید که باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و تلاش شما خواهد شد. امروزه ماشین های ظرفشویی مختلف زیادی وجود دارد که دارای ویژگی های جدید و خلاقانه ای هستند که باید انتخاب کنید. اکنون ، برای شروع کار در اینجا چند جنبه مهم در نظر گرفته شده است:

 

1. صدا (سطح دسی بل)

 

2. سبک درب

 

آ. دسته ب. کنترل ها

 

3. ویژگی های ویژه ای که ممکن است بخواهید

 

این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ویدیویی تعاملی را از گزارش مصرف کننده بررسی کنید ، آن را به شما در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب برای شما راهنمایی می کند. مکان خوب دیگر برای شروع بررسی Checked.com برای بررسی های مختلف محصولات محصول ماشین ظرفشویی است.

 

در حالت ایده آل ، بهترین مکان برای شروع کار وقتی می خواهید آشپزخانه خود را نوسازی کنید تا نیازهای خود را با یک خرده فروش BrandSource در میان بگذارید. این خرده فروشان به طور مستقل با بیش از 130 مکان در سراسر کانادا تعلق دارند. آنها انواع مختلفی از مارک ها و محصولات مهم لوازم خانگی را ارائه می دهند ، بنابراین مهم نیست که چه سبکی را به دنبال آن هستید ، معاصر ، سنتی یا انتقالی ، همه آنها را در اختیار داشته باشید. اینجا را کلیک کنید تا یک خرده فروش BrandSource را در نزدیکی خود پیدا کنید.

 

ایزابل ، متخصص لوازم خانگی شما